Remote support

Na oplevering...

Nadat wij uw domotica-installatie opgeleverd hebben, heeft u in principe 4 mogelijkheden:

1. Wij installeren, programmeren, beheren en onderhouden uw installatie volledig
2. Wij installeren, programmeren en onderhouden uw installatie
3. Wij installeren en programmeren bij oplevering
4. Wij doen alleen de installatie en geen programmering

Onder installeren verstaan we het technisch gebruiksklaar maken van de installatie, waarbij modules aangesloten en aangemeld worden op het systeem, en beide getest worden op correcte werking (optie 4). Bij het programmeren gaan we, in overleg met u – en volgens uw wensen, een gebruiksklaar systeem opleveren, ingericht met scenes en schakelingen en geïnstalleerd op uw tablets en telefoons (optie 3). De ervaring leert dat een eenmaal ingericht systeem naderhand aan alle kanten nog aangepast wordt: het beheer.

Beheer

Schakelmomenten die in eerste instantie bij installatie handig leken, blijken in de parktijk net niét helemaal handig. 5 Minuutjes later, half uurtje eerder.. Dat ene lampje moet meeschakelen met een ander lampje.. kortom: “finetuning” oftewel fijnafstemming. Sommige klanten vinden een nieuwe hobby in domotica, en gaan volop experimenteren met instellingen, nieuwe modules en nieuwe programmeringen. Vaak is het dan fijn om technische backup te hebben voor als er iets mis gaat. Bij optie 2 heeft u de mogelijkheid om remote support bij ons af te nemen:
Remote Support: u heeft dan recht op technische ondersteuning, op afstand, maximaal 4x per jaar. Wij nemen dan via internet uw domotica systeem over, en herstellen of verhelpen het probleem. Heeft u per ongeluk iets gedaan wat niet niet vanaf afstand op te lossen is, dan hoeft u geen  voorrijkosten voor de monteur te betalen, en krijgt u een korting van 30% op het uurtarief.

Volledig ontzorgd

Kiest u voor optie 1, dan heeft u helemaal geen omkijken naar het technische gedeelte van uw installatie: wij passen dit geheel naar uw wens aan en maken afspraken met u omtrent de frequentie waarop we aanpassingen doen. Remote support is hier automatisch onderdeel van.

Scroll naar boven